סיום פרויקט: פברואר 2024
שטח פרויקט: 2700 מ"ר
תכנון ועיצוב: אורלי טייכטל
מתחילים את החו”ל כבר מהדיוטי – תכנון מחדש של חוויית הקנייה בנתב”ג
הדיוטי פרי בנתב”ג הוא לא רק תחנת מעבר – הוא התחנה הראשונה בחוויית החו”ל של כל נוסע.
בפרויקט תכנון ועיצוב של מתחם הדיוטי פרי, התהליך כולו התבסס על מחקר צרכני מעמיק ומדויק שהוביל להגדרת קווי ,תכנון ברורים, אשר שימשו בסיס להחלטות העיצוביות והפונקציונאליות בפרויקט.
חנות הדיוטי היא חנות מארחת "SHOP IN SHOP" שבה כמה חברות או מותגים שונים חולקים את אותו החלל הפיזי, עם חלוקה ברורה בין המותגים. האתגר במודל זה הוא יצירת אחידות ויזואלית בכל חלקי המתחם ושמירה על שפה עיצובית למרות ריבוי המותגים והמוצרים השונים.
בנוסף, חשוב לזכור כי חנות הדיוטי פרי היא חנות ייחודית הפועלת 364 ימים בשנה 24 שעות ביממה, דבר שמוביל לרמת בלאי ושחיקה גבוהה. לכן, נדרשנו לבחור בקפידה חומרי גמר ואביזרים ברמת עמידות ואיכות מהגבוהות ביותר – מהאריח ברצפה ועד לבורג שמחזיק את המדף, שיוכיחו עמידות בתנאי שימוש אינטנסיביים במיוחד.
במחלקת האלכוהול שודרגה חווית הקנייה ותוכנן בר ויסקי פעיל שמזמין לקוחות לטעום ממגוון המשקאות.
במחלקת הטבק היה צורך לתכנן מתחם ייעודי שלא נגלה מהכניסה, בהתאם לחוק הגבלת פרסום ושיווק הטבק. בזכות כך, קיבל המתחם אופי ייחודי נסתר ומסקרן.
אזור מועדון הזהב עוצב מחדש עפ"י המחקר הצרכני, במטרה לקצר לנוסעים את זמני ההמתנה תוך כדי חשיפתם לlast minute items שתורמים רבות להעלאת רווחיות החנות. באופן הזה, לעיצוב יש השפעה רבה לא רק על הנראות והתחושה אלא גם חלק נכבד בהשפעה על הצלחת העסק. למרות כל האתגרים שבדרך נוצר מתחם מרשים במיוחד בפרויקט דגל של חברה בינלאומית אליו נחשפים מאות אנשים ביום.